joi, 11 mai 2017

Vorbe dulci-Julie Garwood- Recenzie

Vorbe dulci
Julie Garwood
Recenzie

Image result for vorbe dulci julie garwood



Aceasta este prima mea postare de acest gen și sper din suflet să vă placă. 

Titlu: Vorbe dulci
Titlu original: Sweet Talk
Autor: Julie Garwood
Număr de pagini: 334
Editura: Alma 
Acestă carte o puteți găsi pe librărie.net la prețul de 10,54 lei sau pe elefant.ro la prețul de 15 lei, eu personal cred că veți găsi această carte minunată și la anticariate și va fi mult mai ieftină. Dacă doriți să o achiziționați nouă, fiți cu ochii în patru la magazinele Auchan, căci eu de acolo am achiziționat-o. 

Descriere: "Când agentul special Grayson Kincaid de la FBI o întâlnește pentru prima dată pe Olivia MacKenzie, este mai impresionat decât vrea să recunoască. Tânăra avocată, frumoasă și dură lucrează pentru Fisc și se află pe urmele unei scheme piramidale foarte elaborate, pusă la cale chiar de tatăl ei. Nimerește însă în mijlocul unei operațiuni FBI sub acoperire și, fără să vrea, o distruge complet. În plus, investigația sa îi deranjează pe mulți, așa că devine ea însăși o țintă vie, sortită a fi eliminată. Deși obișnuită cu situațiile-limită, Olivia este destul de inteligentă ca să știe când trebuie să ceară ajutor. Mai ales când ajutorul este înalt, brunet și foarte sexy...
Împreună, Grasyon și Olivia luptă împortiva corupției, dar și împortiva atracției irezistibile pe care o simt unul față de celălalt. O luptă pe care amândoi o vor pierde."
"O intrigă excelentă, personaje puternice și pasiune explozivă" Recenzie făcută de Publishers Weekly. 

    Încep prin a menționa că această carte a fost prima mea carte de dragoste citită, căci eu citeam numai SF și Fantasy, până acum doi ani când am descoperit-o și am început să mă îndrăgostesc de cărțile de dragoste. Vrând să îmi depășesc condiția de cititor și totodată să trec la ceva mai serios, am achiziționat cartea Vorbe dulci scrisă de Julie Garwood. Am fost puțin sceptică în privința ei, deoarece mai încercasem să citesc cărți de dragoste dar mă plictiseau. Încă de la primele rânduri această carte m-a furat în mrejele ei și nu am mai lăsat-o din mână până nu am terminat-o.
    În prolog ni se prezintă povestea suferinței prin care treceau Olivia și prietenele sale Samantha, Jane și Collins care erau denumite ca fetele Pips. Acestea erau într-un spital -loc în care s-au întâlnit și au devenit prietene- fiind bolnave de cancer. Olivia era pusă mereu pe șotii, iar mai apoi le-a tras și pe celelalte fete după ea, astfel devenind fetele Pips. Am rămas plăcut impresionată, încă din primele rânduri de prietenia strânsă a acestor fete, dar și de faptul că erau puternice și luptau cu o asemenea boală cruntă. 
    Primul capitol ne duce în prezent cu povestea Oliviei, care acum era sănătoasă și lucra pentru Fisc. Fiind sigură că tatăl său se ocupă cu afaceri ilegale și vrând să îl prindă, Olivia decide să meargă la un presupus interviu pentru domnul Jorguson despre care a aflat că este un posibil partener al tatălui său. Acest interviu nu merge așa cum spera, deoarece Jorguson începe să fie suspicios în privința ei și o agresează, moment în care apare Grayson și echipa FBI care încercau să prindă același om. Planurile de urmările ale celor de la FBI au fost dejucate de micul act de nesăbuință al Oliviei, însă așa începe frumoasa poveste a celor doi protagoniști Grayson și Olivia. Odată salvată din ghearele monstrului, Olivia este dusă în siguranță acasă de Grayson. Povestea celor doi vă va fermeca încă de la primele rânduri, deoarece Olivia este un personaj plin de umor, dar și o piatră tare. Grayson de asemenea, este o piatră tare, încercând să ridice ziduri între el și Olivia, dar care le derâmă de fiecare dată când o vede. Povestea celor doi evoluează pe parcursul cărții, deoarece Olivia a devenit o țintă pentru Jorguson și oamenii lui, necesitând protecție din partea celor de la FBI, mai specific din partea lui Grayson. Cred că v-ați prins cu toții că cei doi își neagă sentimentele unul pentru altul, însă tachinările sunt prezente în viața lor.
    Un rol important o au și prietenele cele mai bune ale Oliviei, despre care v-am spus că s-a povestit în prolog. Acel moment din viața lor pe care au reușit să îl depășească împreună este un factor cheie în prietenia celor patru fete. Olivia le povestește fetelor de isprava pe care a făcut-o, acestea încurajând-o să se apropie de Grayson. Încăpățânarea și orgoliul Oliviei fac mai dificilă sarcina lui Grayson de a se apropia de protagonista noastră. Relația celor doi este pur și simplu perfectă, nici prea grăbită, dar nici prea lentă doar pentru a lungi cartea. Julie reușeste cu succes să facă din relația celor doi ceva simpatic și plin de umor. Pe parcursul poveștii pasajele polițiste sunt nelipsite, lucru care dau aceste cărți o undă de suspans. 
    Carte este impărțită în 32 de capitole, iar pe parcursul fiecărui capitol, Julie reușește să ne țină cu sufletul la gură cu câte ceva. Vă recomand cu mare drag această carte, fiind cartea mea de suflet căci sunt sigură că vă va prinde pe mulți dintre voi. Dacă vreți o carte care să îmbine dragostea cu polițistul cu umorul și cu misterul, aceasta este cartea potrivită pentru voi. Veți vedea că este o lucrare impecabilă din toate punctele de vedere: dialog nici prea mult, nici prea puțin, descriere nici prea lungă să vă plictisească, dar nici prea scurtă să nu pricepeți nimic, este scrisă la persoana a III-a, însă chiar și așa Julie Garwood reușește să transpună sentimentele personajelor pe hârtie, ca și cum ar fi relatată la persoana I. 
    Dacă nu vă plac cărțile romantice, dar totuși ați dori să începeți să mai diversificați genurile pe care le citiți, aceasta este cartea cu care trebuie să începeți. Sunt sigură că odată începută această carte, o veți iubi și vă veți întreba de ce nu ați citit mai devreme cărți de dragoste. Un alt punct forte al aceste cărți este că, vă oferă o lectură ușoară, fără prea multe cuvinte pompoase sau sofisticate. 
    Sper că am reușit să vă conving în legătură cu această carte minunată. 
    
    Vă urez toate cele bune și lectură plăcută! Ne vedem la următoarea recenzie!
    
P.S: Orice sugestii venite de la voi pentru a-mi îmbunătăți recenziile, sunt bine venite!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu