Ugly Love- Colleen Hoover- Recenzie

Titlu: Ugly Love
Autor: Colleen Hoover
Număr pagini: 352
Editura: Epica
Data apariției: ianuarie 2016
Această carte o puteți găsi disponibilă pe elefant.ro la prețul de 26 lei, pe libris.ro la prețul de 31 de lei, pe librărie.net la prețul de 21 de lei.

Descriere: "Atunci cand Tate Collins îl întâlnește pe Miles Archer, un pilot de avioane tăcut, la locul lui, bântuit de un trecut întunecat, ea e conștientă că ceea ce simte nu e tocmai dragoste la prima vedere. Cei doi nu se consideră nici macar prieteni, iar singurul lucru pe care îl au în comun este o atracție fizică de netăgăduit. După ce dorințele lor ies la iveală, cei doi își dau seama că tocmai au găsit soluția perfectă pentru o relație fără alte implicații. El nu caută iubire, iar ea nu are timp pentru așa ceva. Aranjamentul lor ar fi extrem de satisfăcător, dacă Tate ar putea să respecte cele două reguli impuse de Miles: nu pune întrebări despre trecut; nu te aștepta la un viitor împreună.
    Ei cred că se pot descurca, dar, atunci când în povestea lor se înfiripă sentimente adevărate, totul se schimbă."

Image result for books tumblr

Povestea acestei minunate cărți de dragoste, începe prin a o prezenta pe Tate care a trebuit să se mute cu fratele ei, Corbin, din cauza locului de muncă. Fratele lui Tate, era pilot de avion și era mai mereu plecat. Șocul lui Tate a fost imens când în fața ușii de la apartamentul fratelui său zăcea un bărbat beat, care plângea și era întins în fața ușii. Aceasta s-a panicat și a intrat imediat în apartament, lăsându-l pe bărbat în fața ușii, după ce a trebuit să îi strivească mâna cu piciorul pentru a putea pătrunde în apartament. Nefiind acasă Corbin apelează la cel mai bun prieten al său, Miles pentru a-i ajuta sora. Astfel, Tate află că bărbatul mort de beat este chiar Miles. Din cauza băuturii care i-a întunecat mințile, Miles îi spunea lui Tate, Rachel, aceasta fiind fosta lui iubită din adolescență. Sinceră să fiu, povestea celor doi m-a captivat încă de la început, această având și replici care te vor face să râzi cu lacrimi.
"— Corbin, e prea greu. Va trebui să închid ca să-mi folosesc ambele mâini.
— Nu, nu închide. Pune telefonul în buzunar, dar nu închide.
Mă uit în jos la tricoul lălâu şi la colanţii pe care îi am pe mine.
— N-am buzunare. Te pun în sutien. "
    Acesta ar fi un exemplu de citat cu umor. Autoarea reușește să îmbine perfect dragostea cu umorul și cu misterul. Chiar dacă este o carte de dragoste, autoarea Colleen Hoover reușește să ne țină cu sufletul la gură pe parcursul capitolelor cu trecutul misterios a lui Miles.
    Povestea lui Tate și Miles, începe a doua zi dimineață după beția lui Miles, când Tate încă este marcată de frumusețea pilotului și îl găște pe Miles împreună cu fratele ei și mai doi prieteni în apartament când vine de la lucru. Miles și Tate nu erau în relații prea bune, chiar dacă Tate era atrasă de acesta, cel puțin de fizicul lui. Aceasta nu știa de ritualul băieților de joi seara de a se întâlni, uitându-se la un meci de football sau făcând alte lucruri de-ale bărbaților. Când Dillon se dă la Tate, deși este căsătorit Miles îi ordonă fetei să meargă în apartamentul lui pentru a studia. Deși aceasta se opune la început, mai apoi cedează și face ce i se spune. Deși Miles neagă că ar putea începe să simtă ceva pentru Tate, cu toții ne putem da seama că fata nu îi este deloc indiferentă. Povestea celor doi este presărată de suișuri și coborâșuri, lucru care o face unică. Faptul că Miles îi impune două reguli lui Tate, vrând să își satisfacă poftele carnale, face ca relația dintre cei doi să fie mai dificilă. De-a lungul acestei călătorii Tate își face false speranțe pentru o relație de oameni obișnuiți cu Miles, însă aceasta nu știe de trecutul tulburător al pilotului. Deși relația dintre Tate și Miles este toxică, iar pe Tate doar o întoarce cu susul în jos, aceasta nu vrea să renunțe la frumosul bărbat.