miercuri, 5 iulie 2017

Măști și secrete- Corina Cîndea

Măști și secrete
Cîndea Corina

Recenzie

Image result for masti si secrete corina cindea




Titlu: Măști și secrete
Autor: Corina Cîndea
Numar de pagini: 440
Editura: Librex
Data aparitiei: Noiembrie 2016
Această carte o puteți găsi disponibilă pe site-ul editurii librex.ro la prețul de 37.43 lei. 

Descriere: "Deși conștientă de riscurile la care se expune, Brittany Cavannough este iremediabil atrasă de aura întunecată și plină de mister pe care o emană Maddox Wright. Și, exact ca un fluture atras de flacăra unei lumânări, riscă să se ardă.
Trădată de persoanele la care se aștepta mai puțin să o facă, descoperă că toată lumea poartă o mască și ascunde secrete.Va ajunge să poarte ea însăși o mască și își va îngropa secretele cât mai adânc în suflet.
Un roman de dragoste care te va ține cu sufletul la gură, așteptând să descoperi fiecare secret în parte."


Image result for books tumblr

     Măști și secrete este o carte minunată care m-a captivat încă de la primele pagini. Deși am citit această carte pe platforma online Wattpad, am avut șansa să câștig un concurs frumos, primind această carte și nu am regretat că am citit povestea de două ori, deoarece de fiecare dată m-a ținut cu sufletul la gură. 
    Povestea începe cu Britt care stă în curtea școlii alături de cea mai bună prietenă a sa, când un bărbat misterios i-a captat atenția. Află ulterilor că misteriosul bărbat este Maddox Wright, vedeta liceului, care a terminat în urmă cu câțiva ani același liceu ca și ei. Frumoasa fată nu își poate scoate din cap ochii și vocea lui Maddox, acești factori făcându-i nopți albe. Britt avea la acel moment un iubit, însă micile întâlniri accidentale cu Maddox au făcut-o să realizeze că de fapt ceea ce simțea pentru iubitul ei nu era iubire reală, ci mai mult o iubire frățească. Modul în care decurge povestea lui Birtt și Maddox, te captivează încă de la primele rânduri. Faptul că cei doi se atrag și se resping în același timp, te face să fii curios și revoltat că încă nu sunt împreună. Britt este o tipul personajului puternic, inteligentă, determinat să facă ceea ce își propune. Maddox este tipul personajului puternic, care intimidează persoanele din jurul lui, inteligent și sportiv. 
    Corina Cîndea este o scriitoare fantastică, care reușește să își țină cititorii, mereu cu sufletul la gură prin intermediul cărților sale. Eu una am descoperit-o pe Corina prin intermediul platformei Wattpad, prima lectură de-a ei, citită de mine, fiind Triplu H, acea carte fiind una fabuloasă. De asemenea, Corina ne-a încântat și prin intermediul cărții Măști și secrete, misterul fiind un lucru cheie în această carte. Pe mine una, această carte m-a fascinat și am reușit să o termin în două zile, fiind plecată într-o mini vacanță. 
     
Image result for mysterious masks

     Aș putea să vă mai spun multe alte cuvinte frumoase despre această carte sau să vă dau mult mai multe detalii, dar aș dezvălui prea multe secrete. Vă recomand cu mare drag cartea Corinei, de fapt orice carte scrisă de ea, deoarece nu veți regreta. Cărțile ei conțin mister, iubire, acțiune, iar narațiunea cu descrierea și dialogul se îmbină într-un mod armonios. 
    Cam atatea am avut de zis la această recenzie, eu sper că v-am convins să cumpărați cartea Corinei. Ne vedem la următoarea recenzie, până atunci eu vă urez lectură plăcută și vacanță frumoasă. 


2 comentarii: